Bershka

Napsal Modnimania.blogerka.cz (») 20. 6. 2014 v kategorii Značky, přečteno: 813×
22071-1617-vyr-755bershka-logo-img.jpg

Temperamentní a nápaditá móda ze Španělska

Značka Bershka nabízí originální, zároveň však praktickou kvalitní a trendy módu. Primární cílovou skupinou je mladá generace, která je v oblékání nespoutaná, nemá žádné ambice na konzervativní styl a toho společnost využívá, jehož nespornou výhodou jsou i přijatelné a dostupné ceny.Bershka3 Bershka-christmas-collection-2011_2

HISTORIE:

Bershka patří do skupiny Inditex, která je rovněž vlastníkem značky Zara, Pull&Bear. Tuto firmu vlastní Španěl, nejbohatší Evropan, Armancio Ortega. Ačkoliv u nás nejsou prodejny této značky ještě příliš rozšířené a otevřely se zde teprve před čtyřmi lety, je tato značka na trhu již od roku 1998. Za více než deset let své působnosti si zejména u mladých lidí získala velkou popularitu, díky které značka pronikla na trh již do 42 zemí světa. Každoročně vyrobí přibližně čtyři tisíce nových druhů oblečení.

Edificio-inditex2 

O ZNAČCE:

Společnost se snaží rychle reagovat na poptávku trhu a chce modely co nejrychleji dostat k cílovým zákazníkům. Hlavní motto, kterého se snaží držet, je vyrobit elegantní, jednoduché a sportovní oblečení, které osloví mladé lidi. Značka také perfektně využila své cílové skupiny. Při reklamě vycházela z toho, že chtěla oslovit zejména mladé lidi, aby věděli o její existenci a kupovali oblečení, kterého ročně vyprodukuje nemalé množství. Proto se rozhodla, že se bude propagovat zejména online, jelikož právě tito mladí lidé nejčastěji komunikují přes internet. Dalším zajímavým marketingovým tahem bylo, že při otevírání nového obchodu uspořádala společnost zábavu, kterou doprovázel koncert. Toto vše dělá zejména, aby zaujala mladé lidi, kteří by si značku oblíbili a nakupovali.
V České republice při otevírání nových provozoven takto velkolepé koncerty nepořádá, jelikož pro ni nepředstavuje významný trh, kde se takto drahý marketingový tah vyplatí.

KOLEKCE:

Součástí jsou tři kolekce, které se snaží rozdělit si mezi sebe aktuálnost trendů a ještě více zacílit na klíčového zákazníka. Při vstupu do obchodu se můžete setkat s kolekcí Bershka, BSK a Men. Bershka se zaměřuje na to oblečení, které je zrovna v módě. Snaží se aktuálně kopírovat poptávku a doplňovat ji o nové zboží, které by uspokojilo zákazníka. BSK prezentuje módu výhradně pro mladé lidi do dvaceti let. Tato móda má na sobě (doslova a do písmene) vyšita loga nebo obrázky hudebních skupin, které jsou dle průzkumů mezi mládeží oblíbeny. A tak se snaží naplňovat jejich přání dle aktuální hudební scény.Men je oblečení výhradně pro mladé muže. Tato kolekce nabízí velký výběr jak ze sportovního oblečení, tak i z oblečení, které je vhodné do města nebo na zábavu.
Ke všem kolekcím jsou dostupné také módní doplňky - šperky, boty, kabelky, pásky, šátky, šály, tašky a kabely.

Images8 Bershka-fall-winter-2011-12-my-face-hunter-6Maxcoocking1

Kousky od této značky najdete i na našem e-shopu a to za ceny až se 70% slevou od aktuálního prodeje. Pro nás je důležité, že jsme Vás mohli pěkně obléct a že nám DŮVĚŘUJETE! www.jkoutletshop.cz

P1020237 P1020484 P1000937

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Anetka z IP 2a00:1028:83ca:*** | 28.7.2015 09:46
Úžasné oblečení, ale už nemohu moc utrácet, nejprve chci prodat, co nenosím na inzerce zdarma www.minzerce.cz/inzerce/zvirata.html
Karfigolka z IP 2a00:1028:83ca:*** | 25.8.2015 12:22
Já jsem si oblíbila fleece mikiny. Dobře se nosí a jsou hřejivé. Už teď, když zaleze sluníčko se mohou hodit www.xfer.cz/fleece


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel nula a devět